Onze school kan niet zonder onze ouderraad. Een groep enthousiaste ouders en leerkrachten die veel organiseert voor de kinderen op de Dr. J.A. Gerth van Wijkschool, zoals het sinterklaasfeest, kerstfeest, paasfeest, disco en schoolreisjes. Daarnaast zetten de ouderraadleden zich in om de band tussen de ouders en de school te verstevigen. Samen met u en de leerkrachten werkt de OR aan een goede sfeer op school en helpen ze bij tal van activiteiten.

Wilt u de ouderraad versterken? Dan bent u van harte welkom! Wij zijn regelmatig op zoek naar ouders die willen helpen bij leuke activiteiten. Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden voor de OR? Dan kunt u contact met ons opnemen via gvw@scoh.nl.

De OR van schooljaar 2021-2022 bestaat uit de volgende leden:

Mw. S. Bekker kind in groep 5
Mw. L. Innemee kind in groep 5
Mw. A. v/d Burg kind in groep 3
Mw. T. Koelemij kind in groep 8
Mw. S. Uittenbogaard  kind in groep 5
Mw. M Rutgrink kind in groep 2

De financiën voor de activiteiten worden betaald uit de ouderbijdrage.