Overlay
School Maatschappelijk Werk
Kinderen

In Kindcentrum Kosmos kunt u terecht bij een medewerkster van School Maatschappelijk Werk. Dit is Margot den Hollander. Zij is elke donderdagochtend aanwezig op school en is er voor alle ouders en kinderen binnen het Kindcentrum. Zij ondersteunt ouders, kinderen, pedagogisch medewerkers en leerkrachten bij het zoeken naar oplossingen voor allerlei vragen en problemen die te maken hebben met school, opvang, opvoeding of de thuissituatie. U kunt bij Margot terecht voor vragen zoals:

• Zit uw kind niet lekker in zijn of haar vel?
  • Hebt u vragen over de opvoeding of het gedrag van uw kind?
  • Is er misschien extra ondersteuning nodig voor uw kind?
  • Zijn er omstandigheden in het gezin die extra aandacht nodig hebben?
  • Zoekt u hulp voor uzelf, maar weet u niet waar u terecht kunt?

Onze School Maatschappelijk Werkster Margot den Hollander, zij is aanwezig op maandag en donderdag.
U kunt haar ook bereiken op 06 23297702 en via m.denhollander@smw-basisschool.nl.

U kunt ook een afspraak maken via de Intern Begeleider van school of de groepsleerkracht van uw kind.