Kinderdagverblijf David Dak

Welkom bij Dak, leuk dat je er bent!

Op zoek naar een veilige en fijne plek om je kind onder te brengen buiten schooltijd?

Dak kindercentra verzorgt buitenschoolse opvang in samenwerking met de (aanstaande) school van jouw kind. En dat is leuk! Op onze buitenschoolse opvang krijgen kinderen de ruimte om te doen waar ze zin in hebben. Door allerlei leuke uitjes, activiteiten en workshops aan te bieden, prikkelen we hun nieuwsgierigheid. Zo ontwikkelen zij zich en komen zij er achter waar hun talenten en interesses liggen. Gewoon lekker rustig aan doen na een dag op school is natuurlijk ook mogelijk!

Maatschappelijke kinderopvang

Een gelijke kans op een goede start voor ieder kind. Daar gaan wij al sinds 1912 voor. Wij zetten de ontwikkeling van kinderen van 0 tot 13 jaar op één. Ongeacht waar kinderen wonen of wat hun achtergrond is. Wij geloven dat samenwerking met verschillende partners in de wijk hierbij de beste ontwikkelkansen voor hen oplevert.

Als maatschappelijke kinderopvang steken wij iedere euro die wij verdienen in het verbeteren van onze dienstverlening. Bijvoorbeeld in extra pedagogisch coaches of groepsondersteuners. Die extra ondersteuning zorgt ervoor dat onze medewerkers zich vol zelfvertrouwen en met volledige aandacht op jou(w kind) kunnen richten.

Wil je meer weten over Dak en over hoe wij onze buitenschoolse opvang zo leuk mogelijk maken? Ga dan naar www.dakkindercentra.nl.

Dak kindercentra, opgroeien in de buurt